Perverskime Pareto principą: maksimalios pastangos, maksimali produkcija. Mūsų mikrokopija turi būti trumpa, glausta, aiški ir efektyvi. Išspręskite visas abejones – kur jos gali slypėti – ir keliais sakiniais sužadinkite smalsumą. UX rašytojo tikslas yra atsakyti į klausimus, kurių vartotojas dar neuždavė, nuspėti jo veiksmus, taigi ištirti mikroskopines vartotojo kopijas dar prieš jį sukuriant. Savo ruožtu, autorių kūrėjai kuria istorijų pasakojimą, pagrįstą pažinimo keliais ir nuolatiniai vartotojų įsitraukimo tyrimai. tiriant ir analizuojant galutinį tikslą.
Tačiau jis sukūrė kitokį rašytinį produktą. Savo tekstu tekstų autorius gali atidėti ir Pirkite mobiliojo telefono numerį atidėti transformaciją. Tai nebaigtas darbas, kuris tęsiasi laikui bėgant ir gali būti formuojamas pagal vartotojo poreikius. Pagrindinės mikrokopijos ypatybės Dabar, kai turite elementų, kad suprastumėte, kas yra mikrokopija ir kokios jos jums siūlomos galimybės, apibendrinsiu elementus, kurie daro ją unikalią ir veiksmingą. Trumpa ir glausta makrokomanda: fromMicro: trumpa ir glausta Makrokopija: iš pranešimo perspektyvos, jis turi daug pasakyti šiek tiek originalumo: kuo daugiau, tuo labiau patraukia dėmesį Draugiškas: kai kuriais atvejais padedate savo vartotojams; todėl jūs turite įsitikinti, kad jie jus supranta ir tiki tuo, ką sakote.

Dėl institucinio ir anoniminio tono jie praranda susidomėjimą tuo, ką jie skaito, ir nesugeba perteikti pasitikėjimo. Paprasta ir paprasta: kuo anksčiau naudotojai supras, tuo greičiau užmegs ryšį su jumis. Jei norite, galite patobulinti mikrokopiją. Dirbant su pirkėjų asmenimis, rekomenduoju perskaityti šią knygą: ux Microcopy: A Practical Book Handbook for user experience rašytojams, dizaineriams ir informacijos architektams, parašė Kinneret yifrah ir išleido flacovskis.
|