Discuz! Board

找回密码
 立即注册
搜索
热搜: 活动 交友 discuz
查看: 121|回复: 0

Google Mijn Bedrijf pagina

[复制链接]

7

主题

7

帖子

23

积分

新手上路

Rank: 1

积分
23
发表于 2024-2-17 14:26:32 | 显示全部楼层 |阅读模式

Wanneer je een hoog bouncepercentage hebt, kun je uitzoeken waardoor dit komt. Je kunt speedtests doen om te kijken naar de snelheid van je website of zelf nog eens kritisch kijken naar de inhoud van je website. Sluit deze content aan met datgene wat je ‘belooft’ in de zoekmachine resultaten pagina? Wanneer je website niet snel genoeg is, kun je overwegen om over te stappen naar een ander hostingpakket of een andere hostingpartij.

Veel mensen weten niet dat een Mijn Bedrijf-pagina ook meehelpt aan een goede positie in Google. De Mijn Bedrijf-pagina is de informatie die rechtsboven in Google wordt weergegeven als er op jouw organisatie wordt gezocht. Hierdoor Brazil Phone Number List de gebruikers die naar jouw bedrijf op zoek zijn gemakkelijk alle nodige informatie over jouw bedrijf. Hier staat informatie zoals jouw telefoonnummer, adres, openingstijden, website of routebeschrijving.

Google mijn bedrijf invloed zoekmachine

6. Voice Search
Voice Search wordt steeds vaker gebruikt voor zoekopdrachten in Google. Hierdoor wordt deze voice search ook steeds belangrijker voor een hoge positie in Google. Bij voice search spreek je een vraag in op je mobiel en deze vraag wordt opgezocht in Google. In plaats van enkele woorden in een zoekterm te typen, worden er nu dus hele zinnen gesteld. Wanneer je hierop wilt inspelen is het belangrijk om deze vragen op jouw pagina te hebben staan en dus ook het antwoord hierop. “Het is misschien niet hosting gerelateerd, maar ik denk dat voice search de komende jaren een vogelvlucht gaat nemen, zeker in combinatie met featured snippets”, Dave Buis (RealHosting).

Dergelijke vragen beantwoord je door longtail zoekwoorden in je content te gebruiken. Longtail zoekwoorden zijn zoekwoorden waar minder zoekvolume op zit, maar ook minder concurrentie. Daarentegen zijn het gerichte zoekwoorden als ‘Italiaans restaurant in Amsterdam’ en kun jij de zoeker die snel een restaurant zoekt overtuigen van jouw Italiaanse kwaliteiten.

回复

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 立即注册

本版积分规则

Archiver|手机版|小黑屋|DiscuzX

GMT+8, 2025-9-16 01:48 , Processed in 0.046649 second(s), 18 queries .