|
Продукцияңызды иш жүзүндө көрсөтүү болобу же визуалдык окуяны айтып берүү болобу, максат - дароо жана туруктуу таасир түзүү. Жарнамаңыз көрсөтүлө турган платформаны карап көрүңүз, визуалдарды ар кандай өлчөмдөргө жана спецификацияларга ылайыкташтырыңыз. Жарнамаларыңыздагы бирдиктүү визуалдык иденттүүлүк брендди таанууну жана ишенимди бекемдейт. Мындан тышкары, кампанияларыңызга аныктыгын кошуу үчүн колдонуучу тарабынан түзүлгөн мазмундун (UGC) потенциалын колдонуңуз.
Аудиторияңызды өнүмүңүз же кызматыңыз боюнча тажрыйбалары менен бөлүшүүгө жана бул мазмунду жарнамаларыңызга кошууга үндөңүз. UGC жаңы көз карашты гана камсыз кылбастан, ошондой эле брендиңиздин айланасында коомчулуктун Уюлдук телефон номерин сатып алыңыз сезимин жаратат. Эсиңизде болсун, визуалдык көрүнүштөр жөн гана кошумча элементтер эмес, бирок сиздин жарнамаңызды санариптик мейкиндикте өзгөчөлөнтүүчү негизги компоненттер. Визуалдык мазмунду тартуу өнөрүн өздөштүрүү менен, сиз жарнамаңыздын жалпы таасирин жогорулатасыз жана аудиторияңызда түбөлүктүү таасир калтырасыз. Ынандыргыч көчүрмөнү түзүү Жарнамалык мазмун чөйрөсүндө жазылган сөз эбегейсиз күчкө ээ. Ынандыруучу көчүрмөнү жасоо – бул тилди таасир этүү, ынандыруу жана иш-аракеттерди жүргүзүү үчүн колдонууну камтыган искусство.

Ындыруу психологиясын түшүнүү, эмоцияларга басым жасоо жана аудиторияңыздын ооруган жерлерин же каалоолорун чечүү менен баштаңыз. Көчүрмөңүздү күчтүү жана көңүл бура турган ачуу менен баштаңыз. Суроо бериңиз, ынанымдуу статистиканы бөлүшүңүз же аудиториянын кызыгуусун туудурган окшош окуяны айтып бериңиз. Ачылыш билдирүүнүн обонун белгилейт. Өзгөчөлүктөргө эмес, артыкчылыктарга көңүл буруңуз. Сиздин өнүмүңүз же кызматыңыз аудиторияңыздын муктаждыктарына кандайча жооп берерин жана алардын жашоосун жакшыртаарын ачык айтыңыз. Аудиторияны токтоосуз чара көрүүгө түрткөн шашылыш сезимди жараткан ынандыруучу тилди колдонуңуз. Жетишсиздик жана эксклюзивдүүлүк принциптерин колдонуңуз. Чектелген убакыт сунуштарын, эксклюзивдүү бүтүмдөрдү же товарыңыздын өзгөчөлөнүп турган уникалдуу сатуу пункттарын белгилеңиз. Бул баалуулук сезимин жаратат жана аудиторияны тез аракет кылууга үндөйт. Андан тышкары, сиздин көчүрмөңүз кыска жана окууга оңой болсун.
|
|